Protect Democracy & Expose Western Liberal Democracy


The TPLF and all Tigray people are fighting the criminal remnants of very long history of bloody slavery and the existing feudal system that is stealing wealth and deliberately keeping all the peoples in abject poverty and misery despite the huge wealth of Ethiopia.

The assassination of Meles Zenawi and the ethnic and religious rioting and engineered conflicts and killings that brought Abiy Ahmed to power illegitimately by coercing and bribing a corrupt useless parliamentarians are the works of Abiy Ahmed and his Amhara backers and Oromo mobs.

Ethiopia is being run by a mafia not by educated honest politicians.

Attacking TPLF and Tigray because they are fed up with the Amhara-Oromo rule and because they want to live free and independent will certainly not harm them; but will definitely destroy the little hope that they created for Ethiopia.

They don’t want to rule Ethiopia, or to control Amhara and Oromo, or to be controlled by anybody, or live with such regime. So, what is the problem of the Amhara and the Oromo?

اوقفوا العدوان علي التقراي ودعوهم يعيشوا في حرية

تقاتل جبهة التحرير الشعبية لتحرير تيقراي وكل شعب التيقراي المخلفات الإجرامية لتاريخ طويل من العبودية الدموية والنظام الإقطاعي القائم الذي يسرق الثروة ويتعمد إبقاء جميع الشعوب في فقر مدقع وبؤس على الرغم من الثروة الهائلة لإثيوبيا.

اغتيال ملس زيناوي وأعمال الشغب العرقية والدينية والصراعات والقتل المنظم التي أوصلت أبي أحمد إلى السلطة بشكل غير شرعي عن طريق إكراه ورشوة نواب فاسدين عديمي الجدوى هم من أفعال أبي أحمد وداعميه من الأمهرة وغوغاء من الأورومو.

إثيوبيا تدار من قبل مافيا وليس من قبل سياسيين أمناء متعلمين.

مهاجمة جبهة التحرير الشعبية لتحرير تيقراي وشعب التيقراي لأنهم سئموا من حكمالامهرة مع الارومو  ولأنهم يريدون العيش بحرية واستقلال لن يضرهم بالتأكيد ؛ لكنه يدمر بالتأكيد الأمل الصغير الذي خلقوه لإثيوبيا.

إنهم لا يريدون حكم إثيوبيا ، أو السيطرة على الأمهرة او الأورومو ، أو أن يسيطر عليهم أي مجموعة أو العيش مع مثل هذا النظام. إذن ما هي مشكلة الأمهرة والأورومو؟

Leaving a Comment Here Is Nice

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: